Kenaqesi e garantuar
Ne kemi një politikë të kënaqësisë së klientit dhe garantojmë cilësinë e produkteve dhe shërbimeve tona.
Siguri e garantuar
Ne operojmë një politikë të sigurt blerjeje për të mbrojtur kundër mashtrimit dhe abuzimit.
Kthimi i parave i garantuar
Ne zbatojmë një politikë kthimi në rast të pakënaqësisë me produktin në përputhje me ligjin.
According to the law, you have the right to withdraw from a contract made online or over the phone without reason within 14 days of receiving the goodsSipas ligjit, ju keni të drejtë të tërhiqeni nga një kontratë e bërë online ose me telefon pa arsye brenda 14 ditëve nga marrja e mallit.
Për të ushtruar këtë të drejtë, ju duhet të na njoftoni për vendimin tuaj për t’u tërhequr nga kontrata brenda periudhës së sipërpërmendur. Mënyra më e mirë për ta bërë këtë është të na kontaktoni në info@lipodiet.eu ose të na telefononi në +386 70 922 722. Përndryshe, mund të përdorni formularin e tërheqjes që gjendet këtu.
Nëse tërhiqeni nga kontrata, ne do të rimbursojmë çmimin e blerjes. Në rast anulimi brenda 14 ditëve nga marrja e mallit, ju gjithashtu keni të drejtën e rimbursimit të kostove të mënyrës më të përshtatshme të dorëzimit.
Në rast të tërheqjes së mëvonshme nga kontrata, ne kthejmë vetëm vlerën e blerjes. Shumat e deklaruara do të kthehen menjëherë, dhe jo më vonë se 14 ditë pas tërheqjes nga kontrata. Megjithatë, në përputhje me ligjin, ne mund të presim me pagesë derisa të ktheni mallrat.
Për rimbursimin, ne do të përdorim të njëjtën mënyrë pagese që është përdorur për blerjen, përveç nëse biem dakord reciprokisht për një mënyrë tjetër kthimi.
Na dërgoni mallin menjëherë, jo më vonë se 14 ditë pas tërheqjes nga kontrata.
Nëse, në lidhje me kontratën e lidhur, shitësi i dërgoi blerësit mallra shtesë falas (“dhuratë”), kjo dhuratë gjithashtu duhet të kthehet. Nëpërmjet kontakteve të sipërpërmendura, ne do t’ju ofrojmë të gjitha informacionet e nevojshme për dërgimin e mallit.
Ju lutemi vini re se ju jeni ligjërisht përgjegjës për çdo ulje të vlerës së mallrave që ndodh si rezultat i përdorimit të ndryshëm nga njohja me natyrën, vetitë dhe funksionalitetin e mallrave (p.sh. nëse e përdorni produktin edhe pasi e keni provuar).
Ju lutemi vini re gjithashtu se nuk keni të drejtë të tërhiqeni nga kontrata në rastet kur mallrat janë prodhuar sipas kërkesave tuaja ose me porosi (p.sh. ambalazhim me gdhendje) ose nëse i keni nxjerrë mallrat nga paketimi dhe nuk mund të ktheheni. ato. për arsye higjienike (p.sh. kozmetikë të hapur dhe mallra të tjera që vijnë në kontakt të drejtpërdrejtë me lëkurën tuaj).
Për më tepër, shitësi vë në dukje se nuk është më e mundur të shmanget kontrata për dhuratën ose shërbimin e paketimit ekologjik që nga momenti kur mallrat paketohen dhe në këtë mënyrë ofrohet shërbimi (shitësi fillon të ofrojë dhuratën ose shërbimin e paketimit ekologjik menjëherë pas dërgimi i porosisë, nëse klienti ka zgjedhur këtë shërbim).
politika e kënaqësisë
Politika e kënaqësisë për ne
Nuk është diçka që ligji na detyron të bëjmë. Motivimi ynë për të siguruar kënaqësi dhe kthim vjen nga dëshira për ta bazuar biznesin tonë në një ofertë të drejtë dhe korrekte dhe një qëndrim profesional ndaj klientëve.