fbpx
DËRGESË FALAS NË KOSOVË DHE SHQIPËRI

Terms and Conditions

Kushtet e përgjithshme të kompanisë Health International SH.P.K. janë përgatitur në përputhje me Aktin për Mbrojtjen e Konsumatorit dhe Ligjin për Mbrojtjen e Konsumatorit kundër Praktikave të Padrejta të Biznesit dhe Rregulloren e Përgjithshme të BE-së për Mbrojtjen e të Dhënave Personale. Faqja e internetit www.lipdiet.al (në tekstin e mëtejmë faqja e internetit) menaxhohet nga kompania Health International SHPK, Rruga B, 10 000 Prishtinë (në tekstin e mëtejmë ofruesi). Kushtet e përgjithshme përcaktojnë përdorimin e faqes së internetit dhe marrëdhëniet midis klientëve dhe shërbimit të faqes. Operatori i faqes në internet është kompania Health International SHPK, Rruga B, 10 000 Prishtinë e regjistruar në regjistrin gjyqësor më 31/10/2023 në ARBK, numri i regjistrit 81209629. Kushti për përdorimin e shërbimit të faqes së internetit është të pajtohen me kushtet e përgjithshme. Përpara se të blejë mallra në faqen e internetit, klienti duhet të lexojë me kujdes termat dhe kushtet e përgjithshme të biznesit të Health International SHPK.

1. Me këto kushte biznesi, ne përcaktojmë marrëdhënien midis kompanisë sonë International Health d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana, numri i regjistrimit të kompanisë: 8848416000 si shitës dhe menaxher i dyqanit online në adresën e internetit www.eurodieta.com dhe ju, klienti që hyn në marrëdhënien e blerjes me ne.

2. Ne përdorim një qasje uniforme për klientët tanë, me anë të së cilës u ofrojmë të njëjtat përfitime, pavarësisht nëse janë përdorues të produkteve tona apo jo. Prandaj, rregullat e përcaktuara në këto kushte biznesi vlejnë për të gjithë klientët tanë.

3. Këto terma dhe kushte mbulojnë kryesisht blerjen e mallrave në dyqanin tonë online. Ato zbatohen gjithashtu në mënyrë të arsyeshme për blerjen e mallrave nëpërmjet linjës telefonike të klientit ose në një nga pikat tona fizike të shitjes.

1. Mund të lidhni një kontratë blerjeje me ne nga distanca nëpërmjet dyqanit online ose linjës telefonike të klientit, ose personalisht në një nga pikat tona të shitjes fizike. Kontrata është lidhur në gjuhën sllovene.

2. Kontrata e lidhur ndërmjet shoqërisë dhe konsumatorit ruhet në formë elektronike në serverin e kompanisë, dhe klienti merr një faturë në formë fizike me dorëzimin e paketës.

3. Kontrata konsiderohet e lidhur në momentin e vendosjes së porosisë në dyqanin online.

4. Ne furnizojmë mallra vetëm në sasi që janë të përshtatshme për përdorim shtëpiak. Në raste të veçanta (veçanërisht në rastin e uljeve ose shitjeve), ne rezervojmë të drejtën për të përcaktuar sasinë maksimale që mund të ofrojmë.

5. Porosia dërgohet në dyqanin online duke shtypur butonin “Porosit”. Përmbajtja e kushteve të biznesit së bashku me të dhënat e porosisë ruhet për 6 vjet. Nëse futni të dhëna të pasakta në porosi, keni mundësinë e korrigjimit, përkatësisht përmes formularit të porosisë ose përmes llogarisë së përdoruesit.

1. Me ligj, ju keni të drejtë të tërhiqeni nga një kontratë e lidhur online ose telefonike pa arsye brenda 14 ditëve nga marrja e mallit.

2. Nëse dëshironi të ushtroni këtë të drejtë, duhet të na njoftoni për vendimin tuaj për t’u tërhequr nga kontrata brenda periudhës kohore të lartpërmendur. Konsiderohet se konsumatori ka dorëzuar në kohë deklaratën e tërheqjes nëse i dërgohet brenda afatit të caktuar për tërheqje nga kontrata. Mënyra më e mirë për ta bërë këtë është të na kontaktoni në info@eurodieta.com ose të na telefononi në +386 70 922 722. Ju gjithashtu mund të përdorni formularin e tërheqjes që gjendet këtu.

3. Nëse tërhiqeni nga kontrata, ne do të rimbursojmë çmimin e blerjes. Në rast tërheqjeje brenda 14 ditëve nga marrja e mallit, ju gjithashtu keni të drejtë të rimbursoni kostot e metodës më të favorshme të dorëzimit. Në rast të tërheqjes së mëvonshme nga kontrata, ne do të kthejmë vetëm vlerën e blerjes. Shumat e përmendura do të kthehen menjëherë dhe jo më vonë se 14 ditë pas tërheqjes nga kontrata. Megjithatë, në përputhje me ligjin, kompania mund të ndalojë rimbursimin e pagesave të marra derisa mallrat e kthyera të jenë pranuar ose derisa konsumatori të sigurojë prova që mallrat i janë kthyer shitësit, përveç nëse shitësi ofron mundësinë për të mbledhur mallrat e kthyera vetë. Për rimbursimet, ne do të përdorim të njëjtën mënyrë pagese që është përdorur për blerjen, përveç nëse kemi rënë dakord reciprokisht për një mënyrë tjetër rimbursimi.

4. Na dërgoni mallrat menjëherë, jo më vonë se 14 ditë pas tërheqjes nga kontrata. Nëse, në lidhje me kontratën e lidhur, shitësi i dërgoi blerësit mallra shtesë falas (“dhuratë”), kjo dhuratë gjithashtu duhet të kthehet. Nëpërmjet kontakteve të mësipërme, ne do t’ju ofrojmë të gjithë informacionin që ju nevojitet për të dërguar mallrat.

5. Ju lutemi vini re se ju jeni ligjërisht përgjegjës për çdo ulje të vlerës së mallrave që ndodh si rezultat i përdorimit të ndryshëm nga njohja me natyrën, vetitë dhe funksionalitetin e mallrave (p.sh. nëse e përdorni produktin edhe pas e kanë provuar). Ju lutemi vini re gjithashtu se nuk keni të drejtë të tërhiqeni nga kontrata në rastet kur mallrat janë prodhuar në përputhje me kërkesat tuaja ose me porosi (p.sh. ambalazhim me gdhendje) ose nëse i keni nxjerrë mallrat nga paketimi dhe nuk mund të kthehen ndaj tij për arsye higjienike (p.sh. kozmetikë të hapur dhe mallra të tjera që vijnë në kontakt të drejtpërdrejtë me lëkurën tuaj). Për më tepër, shitësi vë në dukje se nuk është më e mundur të tërhiqet nga kontrata për dhuratën ose shërbimin e paketimit organik që nga momenti kur mallrat paketohen dhe në këtë mënyrë ofrohet shërbimi (shitësi fillon të ofrojë shërbimin e dhuratës ose të paketimit organik menjëherë pas vendosja e porosisë, nëse blerësi ka zgjedhur këtë shërbim).

1. Shitësi duhet t’i dorëzojë mallrat konsumatorit në përputhje me kontratën dhe është përgjegjës për gabimet materiale në performancën e tij.

Gabimi është i vërtetë:

nëse sendi nuk ka vetitë e nevojshme për përdorim normal ose për qarkullim;
nëse sendi nuk i ka vetitë e kërkuara për përdorimin specifik për të cilin blerësi po e blen, por për të cilat shitësi kishte dijeni ose duhej të kishte dijeni;
nëse sendi nuk ka karakteristikat dhe veçoritë për të cilat është rënë dakord ose parashikuar shprehimisht ose në heshtje;
nëse shitësi ka dorëzuar një send që nuk korrespondon me mostrën ose modelin, përveç rastit kur mostra ose modeli janë treguar vetëm për njoftim.
Përshtatshmëria e mallrave për përdorim normal vlerësohet kundrejt mallrave të zakonshme të të njëjtit lloj dhe duke marrë parasysh çdo deklaratë të shitësit në lidhje me karakteristikat e mallrave të bëra nga shitësi ose prodhuesi, veçanërisht nëpërmjet reklamave, prezantimit të produktit ose indikacioneve në vetë mallrat.

Konsumatori mund të kërkojë të drejtat e tij nga e meta materiale nëse e njofton shitësin për të metën brenda dy muajve nga dita e zbulimit të defektit.

Konsumatori, i cili ka informuar saktë shitësin për defektin, ka të drejtë të kërkojë nga shitësi që të korrigjojë defektin në mall ose të kthejë një pjesë të shumës së paguar në përpjesëtim me defektin, ose të zëvendësojë mallin me defekt me të ri. mallra pa të meta ose për të kthyer shumën e paguar. Në çdo rast, konsumatori mund të kërkojë nga shitësi kompensimin e dëmeve, dhe veçanërisht kompensimin e kostove të materialeve, pjesëve të këmbimit, punës, transferimit dhe transportit të produkteve, që rrjedhin nga përmbushja e detyrimeve nga fjalia e mëparshme.

Nëse malli ka një defekt në momentin e dorëzimit, mund të merrni edhe një kupon dhuratë si kompensim, për të cilin duhet të informoni kompaninë me rastin e raportimit të defektit.

Në rast se eliminimi i një defekti fizik nuk është i mundur ose do të rezultonte në kosto joproporcionale në krahasim me vlerën e mallit, klientit do t’i rimbursohet ose do të dërgohet një produkt i ri.

2. Ne jemi përgjegjës për defektet në mallra nëse ato ndodhin brenda dy viteve nga marrja e mallit ose përpara datës së skadencës të treguar në paketim.

3. Mallrat konsiderohen veçanërisht të dëmtuara nëse nuk kanë vetitë e zakonshme ose të paraqitura, nuk i shërbejnë qëllimit të tyre, nuk janë në përputhje me kërkesat ligjore ose nuk janë dorëzuar në sasinë e rënë dakord. Ju lutemi vini re se vetëm rritja e ndjeshmërisë ose një reaksion alergjik ndaj mallrave të furnizuara nuk mund të konsiderohen si mallra me defekt. Po kështu, defektet në dhurata dhe përfitime të tjera falas që nuk janë objekt i porosisë tuaj nuk përbëjnë mall me defekt. Materiali vizual i mallrave në dyqanin tonë online është thjesht informativ dhe jo një përshkrim detyrues i vetive të mallrave (p.sh. paketimi mund të ndryshojë për shkak të ndryshimeve nga ana e prodhuesit).

4. Ne do të jemi të lumtur t’u përgjigjemi pyetjeve tuaja në lidhje me ankesat në info@eurodieta.com ose në numrin e telefonit +386 70 922 722. Na dërgoni mallrat që janë objekt i ankesës së bashku me formularin e plotësuar të ankesës, i disponueshëm këtu. Mos harroni të deklaroni se çfarë mendoni se përbën një defekt dhe si ndikon ai te mallrat dhe pretendoni se si do të trajtohet ankesa juaj.

5. Ne do t’ju informojmë për statusin e ankesës suaj, veçanërisht në lidhje me marrjen, pranimin ose refuzimin e saj. Ne do ta bëjmë këtë me email. Mund t’ju kontaktojmë edhe me telefon.

6. Ne do të marrim një vendim për ankesën menjëherë. Përpunimi i kërkesës për apelim, duke përfshirë korrigjimin e gabimit, normalisht nuk do të zgjasë më shumë se 30 ditë. Përndryshe, ju do të keni të drejtë të tërhiqeni nga kontrata e blerjes. Në çdo rast, bashkëpunimi juaj është thelbësor nëse duam të garantojmë respektimin e afateve kohore të mësipërme.

7. Në rast të një ankese të justifikuar, ne do të mbulojmë kostot e shkaktuara si rezultat i kthimit të mallrave.

1. Mund të zgjidhni mënyrën e pagesës dhe dorëzimin nga opsionet e ofruara. Përpara dërgimit të porosisë, ne do t’ju informojmë për mënyrën e zgjedhur të pagesës dhe dorëzimit, si dhe kostot përkatëse.

2. Metodat aktuale të pagesës dhe dorëzimit dhe çmimet e tyre mund të gjenden këtu.

3. Kohët e specifikuara të dorëzimit janë vetëm informuese dhe bazohen në kohën e pritshme të dorëzimit të transportuesve.

4. Ne rezervojmë të drejtën për të ofruar mallra pa pagesë në raste të caktuara.

1. Ne ofrojmë ulje të ndryshme për klientët tanë. Përdorimi i zbritjeve është në përputhje me dispozitat për të cilat ne do të informojmë klientët tanë. Nëse nuk përcaktohet ndryshe, çdo zbritje e të njëjtit lloj mund të zbatohet për një blerje të vetme. Nëse nuk përcaktohet ndryshe, zbritjet nuk mund të kombinohen.

2. Ne do të jemi të lumtur nëse ndani përvojën tuaj me blerjen dhe mallrat me të tjerët.

1. Ne rezervojmë të drejtën t’ju ofrojmë mundësinë e marrjes së një dërgese falas që përmban mostra të produktit dhe preparate të tjera sipas ofertës sonë aktuale në dyqanin online me qëllim të testimit të produkteve që ne ofrojmë.

2. Për shërbimin e dërgimit të mostrave falas për testimin e produktit, zgjedhja e mostrave është e kufizuar sipas stokut tonë dhe ofertës aktuale në dyqanin online.

3. Shërbimi i dërgimit të mostrave falas ka për qëllim informimin e klientëve për ofertën e dyqanit online. Qëllimi i dërgimit të mostrave nuk është të përcaktojë cilësinë ose formën e produkteve në bazë të mostrës. Shërbimi i dërgimit të mostrave falas është falas dhe i destinuar për reklamim dhe për rrjedhojë nuk përbën detyrim në formën e kontratës së blerjes, prandaj çdo mospërputhje në mostrën e dërguar nuk krijon të drejta në lidhje me trajtimin e mallrave si mallra me defekt.

4. Ne mund t’ju kontaktojmë për të kontrolluar kënaqësinë tuaj me produktin e zgjedhur. Ju jepni pëlqimin tuaj duke kërkuar të dërgoni produktin.

1. Në përputhje me legjislacionin në lidhje me deklarimin e të ardhurave nga shitjet, shitësi është i detyruar t’i lëshojë klientit një faturë. Shitësi është gjithashtu i detyruar të raportojë shitjen online pranë organit tatimor, në rast të dështimit teknik, më së voni brenda 48 orëve.

2. Kontrata e shitjes ndërmjet dyqanit online dhe klientit lidhet në dyqanin online në momentin kur dyqani online i dërgon klientit mesazhin e parë elektronik për statusin e porosisë së tij. Nga ky moment, të gjitha çmimet dhe kushtet e tjera janë fikse dhe vlejnë si për dyqanin online ashtu edhe për klientin. Personi me informacionin e specifikuar gjatë vendosjes së porosisë konsiderohet blerës. Nuk është e mundur të ndryshohen të dhënat e klientit më vonë. Kusht për blerje është që blerësi të jetë i moshës madhore.

3. Ne pajtohemi me mundësinë e zgjidhjes së mosmarrëveshjeve me ofruesin e IRPS. Autoriteti përgjegjës për procedurat jashtë gjykatës në rast mosmarrëveshjeje, ose autoriteti për trajtimin e ankesave të klientëve, është Qendra Evropiane për Zgjidhjen e Mosmarrëveshjeve, Tomšičeva ulica 6, Ljubljana, numri i regjistrimit: 6108890000, numri tatimor: SI 91825644, numri i telefonit: 08 20 56 590, e-mail: info@ecdr.si, website: http://www.ecdr.si/index.php?id=44. Mosmarrëveshja mund të zgjidhet në internet.

4. Kontratat do të lidhen në Slloveni dhe i nënshtrohen legjislacionit në fuqi në Republikën e Sllovenisë.

5. Të gjitha çmimet e produkteve dhe shërbimeve përfshijnë TVSH-në e vlefshme në momentin e vendosjes së porosisë. Në rast ndryshimi të normës së TVSH-së përpara lidhjes së kontratës së blerjes ose para dërgimit të mallit, klienti është i detyruar, duke marrë parasysh mënyrën e zgjedhur të pagesës, të shlyejë diferencën deri në çmimin e blerjes, ose shitësi do të njoftojë menjëherë. klienti me e-mail për shlyerjen e mbipagesës.

6. Me dërgimin e porosisë, ju pranoni të merrni faturën në formë letre, të cilën ne jua dërgojmë së bashku me mallin e porositur.

7. Të gjitha çmimet e produkteve, duke përfshirë çmimet e zbritura, janë të vlefshme deri në njoftimin e mëtejshëm ose deri në përfundimin e stoqeve.